Subject: RE: kitsendus vale koha peal
From: "Tiina Oeselg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "MAA- JA RUUMIAMET" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 12:01:00 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, Ester

Tänan pöördumise eest!

Maa- ja Ruumiameti kaardil kuvame andmeid, mis pärinevad Päästeameti 
avaandmetest (vt siit: 
<https://www.rescue.ee/et/juhend/avaandmed/suuronnetuse-ohuga-ja-ohtlikud-ettevotted> 
Suurõnnetuse ohuga ja ohtlikud ettevõtted - Avaandmed - Päästeamet).

Seega saab andmeid muuta andmevaldaja ehk Päästeamet.

Edastan siinkohal pöördumise lahenduse leidmiseks ja vastamiseks 
Päästeametile.

Heade soovidega,

	Tiina Oeselg
juhataja I katastritoimingute osakond
+372 5691 9043

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Mustamäe tee 51, Tallinn

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 29, 2025 8:36 AM
To: MA Üldpost <[email-masked]>
Subject: kitsendus vale koha peal

Tere

Antsla vallas Tsooru külas on ohtlik ehitis märgitud valesse kohta. Peab 
olema sinisega märgitud hoone kohal.

-- 

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.